Asistentka riaditeľa / Office manager

  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
  • Termín nástupu:dohodou
  • Miesto práce: Račianska 96, Bratislava
  • Mzdové podmienky (brutto): 1 500 eur/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
    Pre nášho klienta – konzorcium spoločností poskytujúcich komplexné služby v oblasti výroby, facility managementu a developerskej činnosti hľadáme skúsenú asistentku s právnickým vzdelaním, alebo skúsenosťami s právnymi úkonmi pre pozíciu Asistentka riaditeľa. Budete poskytovať komplexnú administratívnu podporu pre vedenie spoločnosti. Taktiež budete mať na starosti administratívu spojenú s chodom kancelárie.
  Vašou prácou bude:
  • Poskytovanie komplexnej administratívnej podpory pre vedenie spoločnosti.
  • Pripomienkovanie a spracovanie zmlúv.
  • Príprava, zhromažďovanie a analýza relevantných podkladov a dát.
  • Efektívna komunikácia prostredníctvom písomnej, elektronickej a telefonickej komunikácie.
  • Spracovanie a evidencia korešpondencie vrátane jej archivácie a sledovania.
  • Aktívna spolupráca s všetkými internými oddeleniami spoločnosti.
  • Príprava podkladov a organizácia stretnutí, porád a zasadnutí.
  • Zabezpečenie bezchybného priebehu stretnutí vrátane logistiky a koordinácie.
  • Pravidelná komunikácia s klientmi a zamestnancami spoločnosti.
  • Profesionálny príjem a starostlivosť o návštevy spoločnosti.
  • Aktívne plnenie operatívnych úloh v rámci sekretariátu.
  • Zabezpečenie bezproblémového fungovania a organizácie sekretariátu spoločnosti.
  Zamestnanecké výhody a benefity
  • Notebook a mobil.
  • Stabilná pracovná pozícia v rámci úspešnej spoločnosti.
  • Firemné jazykové kurzy.
  • Možnosť osobného a profesionálneho rozvoja.
  • Príjemné pracovné prostredie a tím zameraný na spoluprácu.
  • Firemné benefity – bezplatný vstup do našej sieti fitness centier, zľavy na firemné produkty a služby.
  Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná Iné neuvedené oblasti Našim klientom je významné konzorcium spoločností poskytujúcich komplexné služby v oblasti výroby, facility managementu a developerskej činnosti. Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov na inzerovanú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 3 mesiacov od zverejnenia ponuky vymazané. Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky.  

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
  • stredoškolské s maturitou
  • nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
  • vysokoškolské I. stupňa
  • vysokoškolské II. stupňa
  Jazykové znalosti
  • slovenský jazyk – expert (C2) a anglický jazyk – etredne pokročilý (B2)
  Prax na pozícii/v oblasti
  • Office manager, asistent, administratívny pracovník, sekretárka.
  Počet rokov praxe
  • 3
  Vodičský preukaz
  • B
  Osobnostné predpoklady a zručnosti
  • Minimálne 3 rokov skúseností na podobnej pozícii.
  • Vynikajúce organizačné a komunikačné schopnosti.
  • Príjemné vystupovanie.
  • Microsoft Word – pokročilý
  • Microsoft Excel – pokročilý
  • Microsoft Outlook – pokročilý
  • Hospodárska korešpondencia – pokročilý
  • Právna analýza – pokročilý
  Kontakt
  • Kontaktná osoba: Mgr. Anna Janošková.
  • Ak máte záujem, reagujte na túto pracovnú ponuku zaslaním vášho životopisu.
  • Tel.: +421 948 137 841
Mám záujem

V prípade záujmu o túto ponuku prosím vyplňte formulár nižšie







    Mohlo by Vás zaujať

    Príležitosť pre ambiciózneho Vedúceho prevádzky s možnosťou vybudovať si svoj vlastný tím

    • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
    • Termín nástupu:dohodou
    • Miesto práce: Zvolen
    • Mzdové podmienky (brutto): 1 800 EUR/mesiac mzda závisí od seniority uchádzača, 80% fix a 20% variabilná zložka

    Zástupca vedúceho prevádzky

    • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
    • Termín nástupu:dohodou
    • Miesto práce: Zvolen
    • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 400 EUR/mesiac mzda závisí od seniority uchádzača, 80% fix a 20% variabilná zložka

    Pracovná ponuka pre zdravotnú sestru v domove pre seniorov – zabezpečte výnimočnú starostlivosť pre našich klientov (Aj s ubytovaním)

    • Druh pracovného pomeru: plný úväzok
    • Termín nástupu: 1. máj 2024
    • Miesto práce: Račianska 96, Bratislava
    • Mzdové podmienky (brutto): Od 1 500 eur/mesiac + Bonusy podľa výkonu

    Projektový manažér FVE – skvelá práca blízko českých hraníc

    • Druh pracovného pomeru: plný úväzok, živnosť
    • Termín nástupu: 15. máj, 2024
    • Miesto práce: Hodonín, Česká republika
    • Mzdové podmienky (brutto): 1 800 – 2 500 eur/mesiac 1 800 eur na TPP/2 500 eur na ŽIVNOSŤ (OSVČ)

    Zobraziť všetky pracovné ponuky

    Posledné články

    Naši klienti

    Naši partneri