- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Termín nástupu: ihneď alebo dohodou
- Miesto práce: Žilina
- Mzdové podmienky (brutto): 1 500 – 2 000 eur/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovného účtovníka/účtovníčku! Máte záujem pracovať v dynamickom prostredí a zlepšovať finančné procesy našich klientov? Pripojte sa k nášmu tímu a využite svoju odbornosť v účtovníctve! Čaká vás rôznorodá práca, ktorá zahŕňa:
- spracovanie dochádzky zákazníkov: presná a efektívna evidencia dochádzky,
- komunikácia s úradom: priama komunikácia so Sociálnou poisťovňou, zdravotnými poisťovňami a Daňovým úradom,
- správa zamestnancov: spoľahlivé prihlásenie a odhlásenie zamestnancov podľa požiadaviek klientov a platnej legislatívy Zákonníka práce,
- výpočet odvodov a daní: precízny výpočet odvodov a daní z príjmov,
- vedenie mzdovej evidencie: starostlivá správa mzdových záznamov zamestnancov,
- sledovanie a plánovanie daní: monitorovanie daňových povinností a strategické plánovanie daní s dôrazom na dodržiavanie predpisov,
- dodržiavanie účtovných noriem: zabezpečenie súladu s účtovnými a daňovými predpismi,
- komunikácia s klientmi: efektívna komunikácia a podpora klientov v oblasti účtovníctva,
- administratívne činnosti: rôzne administratívne úlohy súvisiace s vedením účtovníctva.
Zodpovedáte aj za:
- účtovníctvo spoločností: spracovanie a vedenie účtovníctva, účtovných záznamov a finančných výkazov,
- prípravu finančných výkazov: mesačné, štvrťročné a ročné finančné výkazy,
- overovanie a spracovanie faktúr: dôkladná kontrola a spracovanie faktúr a iných účtovných dokumentov,
- spracovanie daňových priznaní: spoľahlivé spracovanie daňových priznaní a súvisiacich dokumentov.
Ak ste detailne orientovaný, spoľahlivý a máte vášeň pre účtovníctvo, radi vás privítame v našom tíme! Pripojte sa k nám a podieľajte sa na našom úspechu.
Zamestnanecké výhody a benefity
- firemné auto
- flexibilný pracovný čas
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia.
Účtovná spoločnosť.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov na inzerovanú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 3 mesiacov od zverejnenia ponuky vymazané.
Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
ekonomické
Jazykové znalosti
- slovenský jazyk – expert (C2)
- anglický jazyk – stredne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
- KROS Olymp – expert
- KROS Omega – pokročilý
- Microsoft Word – pokročilý
- Microsoft Excel – pokročilý
- eDane – pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Vodičský preukaz
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- empatia
- komunikatívnosť
- pozornosť
- spoľahlivosť
- precíznosť
Kontakt
- Kontaktná osoba: Denis Čížik.
- Ak máte záujem, reagujte na túto pracovnú ponuku zaslaním vášho životopisu.