- Druh pracovného pomeru: plný úväzok
- Termín nástupu: Ihneď alebo dohodou
- Miesto práce: Račianska, Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
- Mzdové podmienky (brutto): od 1 500 eur/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta – konzorcium spoločností poskytujúcich komplexné služby v oblasti stavebníctva, developerskej činnosti a facility managementu hľadáme skúsenú asistentku investičného oddelenia so skúsenosťami s administratívou, spracovávaním zmlúv, faktúr a prácou v Exceli. Budete poskytovať komplexnú administratívnu podporu pre vedenie spoločnosti.
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti.
- Evidencia a správa obchodnej agendy
- Spracovávanie a evidencia zmlúv (v spolupráci s právnym oddelením)
- Spracovanie faktúr, evidencia a spolupráca s finančným a bankovým oddelením
- Tvorba reportov podľa požiadaviek nadriadeného
- Príprava podkladov a materiálov pre vedenie spoločnosti
- Komunikácia so subdodávateľmi
Zamestnanecké výhody a benefity
- 13. plat
- Notebook a mobil,
- Stabilná pracovná pozícia v rámci úspešnej spoločnosti,
- Možnosť home office,
- Firemné jazykové kurzy,
- Možnosť osobného a profesionálneho rozvoja,
- Príjemné pracovné prostredie a tím zameraný na spoluprácu,
- Firemné benefity – bezplatný vstup do našej sieti fitness centier, zľavy na firemné produkty a služby.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Stavebný priemysel
Našim klientom je konzorcium spoločností poskytujúcich komplexné služby v oblasti stavebníctva, developerskej činnosti a facility managementu.
Informácie o výberovom konaní
Zaslaním Vášho životopisu zároveň dávate súhlas so spracovaním Vašich osobných údajov uvedených v životopise za účelom výberu uchádzačov na inzerovanú pozíciu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov. Osobné údaje kandidátov, ktorí neuspeli vo výberovom konaní, budú do 3 mesiacov od zverejnenia ponuky vymazané.
Zároveň si vyhradzujeme právo kontaktovať len tých kandidátov, ktorí budú spĺňať požiadavky.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
- stredoškolské s maturitou
- nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
- vysokoškolské I. stupňa
- vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
- Stavebníctvo, Ekonómia a podobné
Jazykové znalosti
- Slovenský jazyk – Expert (C2) a Anglický jazyk – Pokročilý (B1)
Počet rokov praxe
Vodičský preukaz
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Dynamický a energický človek, ktorý má rád pracovné výzvy.
- Organizačné schopnosti.
- Zodpovednosť, samostatnosť, organizačné schopnosti.
- Zvládanie stresových situácií.
- Znalosť MS Word a MS Excel.
- Znalosť programu Cenkros, alebo prax v odbore stavebníctvo je veľkou výhodou.
- Znalosť anglického jazyka výhodou.
Kontakt
Kontaktná osoba: Filip Kirnág
Ak máte záujem, reagujte na túto pracovnú ponuku zaslaním vášho životopisu.